Add to Favorites  
    


Cartoon Dolls Community  - Doll forums and doll maker discussion boards Cartoon Dolls Community  - Doll forums and doll maker discussion boards Visit The Doll Palace - Where Cartoon Dolls Live


Showing results 1 to 25 of 312 Search: Posts Made By: Rain538
Forum: Games 02-20-2009, 04:15 PM
Replies: 188
Views: 10,947
Posted By Rain538
omg! pie *eats* hmmm *grabs chocolate syrup and...

omg! pie *eats* hmmm *grabs chocolate syrup and whip cream and pours it on peoples heads* ahh good times.I remember this from my friends b-day party.goooood times.
Forum: General Discussion 02-19-2009, 04:41 PM
Replies: 978
Views: 40,502
Posted By Rain538
I am mad because there is a little site where we...

I am mad because there is a little site where we can go if we have freetime in computer and e-mail each other.NOW we can't use it anymore because our school has opened up a little postal service and...
Forum: Games 02-18-2009, 05:01 PM
Replies: 188
Views: 10,947
Posted By Rain538
ewwwwwwwww *throws more food bombs*

ewwwwwwwww *throws more food bombs*
Forum: General Discussion 02-17-2009, 05:13 PM
Replies: 978
Views: 40,502
Posted By Rain538
I'm mad cause I gotta do homewrok.

I'm mad cause I gotta do homewrok.
Forum: Games 02-17-2009, 05:08 PM
Replies: 188
Views: 10,947
Posted By Rain538
yummie! *eats* *throws avocados at everyone* AHH!...

yummie! *eats* *throws avocados at everyone* AHH! FOOD BOMBS!
Forum: General Discussion 02-17-2009, 04:35 PM
Replies: 978
Views: 40,502
Posted By Rain538
I mad cuz I have 2 ingrown toe nail *ow* and my...

I mad cuz I have 2 ingrown toe nail *ow* and my brother is now signed up for soccer,which has 2 practices at 4:30 which is when I do my homework and his games are around 8:00 am on the WEEKENDS when...
Forum: Games 02-17-2009, 04:32 PM
Replies: 188
Views: 10,947
Posted By Rain538
NEVER! MWHAHA *throw tooth paste in the air and...

NEVER! MWHAHA *throw tooth paste in the air and goes on wikipedia and changes tooth paste to a food*
Forum: Games 02-16-2009, 09:49 PM
Replies: 188
Views: 10,947
Posted By Rain538
lol *throws toothpaste at everyone*

lol *throws toothpaste at everyone*
Forum: School 02-16-2009, 05:18 PM
Replies: 125
Views: 14,275
Posted By Rain538
Bah,Principal made a new announcement-no one can...

Bah,Principal made a new announcement-no one can go to their LEAD job during lunch cuz they don't think we're eating *big deal* LEAD-Leaders Each Assisting Differently. *rolls eyes* they all expect...
Forum: Games 02-16-2009, 05:14 PM
Replies: 188
Views: 10,947
Posted By Rain538
now you've made my hair more unmanageable! *hehe*...

now you've made my hair more unmanageable! *hehe* ok.*grabs a bunch of syrup,pours it on Silent_Wolf's homework,and smears it in her hair* HAHAHAHA!
Forum: Hand Drawn 02-16-2009, 04:19 PM
Replies: 15
Views: 3,147
Posted By Rain538
Kay,I'm currently making a bigger one

Kay,I'm currently making a bigger one
Forum: Hand Drawn 02-15-2009, 09:57 PM
Replies: 15
Views: 3,147
Posted By Rain538
Ok a new doll.I tried to shade the hair (looks...

Ok a new doll.I tried to shade the hair (looks good but there was nothing I could do for the shirt and pants.

Sorry it's so small.Base:KawaiiHannah.com :: Online Portfolio of Web Design,...
Forum: Beauty Tips 02-15-2009, 08:57 PM
Replies: 10
Views: 3,969
Posted By Rain538
my mom said I really didn't want to thin it out...

my mom said I really didn't want to thin it out when im young
Forum: Dating 02-15-2009, 08:01 PM
Replies: 269
Views: 33,360
Posted By Rain538
uh,i like my virginity,thanks

uh,i like my virginity,thanks
Forum: General Discussion 02-15-2009, 07:58 PM
Replies: 978
Views: 40,502
Posted By Rain538
Lol.I have mine thanks.But they scratch up really...

Lol.I have mine thanks.But they scratch up really easy. Dang farsightedness why can't I have contacts?
Forum: General Discussion 02-15-2009, 07:52 PM
Replies: 978
Views: 40,502
Posted By Rain538
Thats good,I think.Now I am mad cause wellllll my...

Thats good,I think.Now I am mad cause wellllll my pants feel weird.The cotton on my legging rub together and feels really weird.I am really sensitive to cotton.
Forum: Movie Reviews 02-15-2009, 07:50 PM
Replies: 202
Views: 12,025
Posted By Rain538
ummmmmmmm one of the sponge bob movies

ummmmmmmm one of the sponge bob movies
Forum: General Discussion 02-15-2009, 01:45 PM
Replies: 978
Views: 40,502
Posted By Rain538
BAHH! I'm mad cuz I gotta do science fair and I...

BAHH! I'm mad cuz I gotta do science fair and I never wanted or NEEDED to do it. And because the fact that I had to switch over all my itunes music to another account on my computer and it can't be...
Forum: Health Forum 02-15-2009, 01:40 PM
Replies: 36
Views: 6,771
Posted By Rain538
Once u have 'em you won't want them so bad. I had...

Once u have 'em you won't want them so bad.
I had them on on once,and I nearly had an emotional break down.My little sister kicked me right in the place where my braces were and I wanted to go home...
Forum: Dating 02-14-2009, 05:54 PM
Replies: 39
Views: 5,749
Posted By Rain538
hmmm I'd like mine to be on a warm summer...

hmmm I'd like mine to be on a warm summer evening,with the sun just going down. then he'd be on one knee and propose to me. i'd say yes and leap into his arms.hey,a girl can dream
Forum: Health Forum 02-14-2009, 05:47 PM
Replies: 95
Views: 7,585
Posted By Rain538
my little bro who is eight is nearly taller than...

my little bro who is eight is nearly taller than I am.how unfair!
Forum: Main Dishes 02-13-2009, 04:22 PM
Replies: 35
Views: 7,156
Posted By Rain538
haha,one time my mom made pork and made it really...

haha,one time my mom made pork and made it really rare and it tasted AWESOME! gotta love the juiciness...and...the fact that it tasted like bacon ^^
Forum: Desserts 02-13-2009, 04:18 PM
Replies: 46
Views: 8,890
Posted By Rain538
AHH! cherries are in the lead! I hate them! go...

AHH! cherries are in the lead!
I hate them! go bananas and apples ^^
Forum: Beauty Tips 02-12-2009, 07:13 PM
Replies: 32
Views: 6,218
Posted By Rain538
Um,get up 30 min before bus comes (lol I have my...

Um,get up 30 min before bus comes (lol I have my cell phone alarm on.I turn it on so loud it scares me when I get up XD) Eat breakfast (usually a piece of toast with peanut butter on it) get...
Forum: Beauty Tips 02-12-2009, 07:06 PM
Replies: 38
Views: 7,868
Posted By Rain538
Argh,I love Drama Clean by Herbal Essences.It's...

Argh,I love Drama Clean by Herbal Essences.It's like heck to brush right after you wash your hair (well maybe for me cuz I have a lot of thick long hair) but in the morning its really easy to brush...
Search took 0.04 seconds.

 


© 2007 The Doll Palace