Add to Favorites  
    


Cartoon Dolls Community  - Doll forums and doll maker discussion boards Cartoon Dolls Community  - Doll forums and doll maker discussion boards Visit The Doll Palace - Where Cartoon Dolls Live


Showing results 1 to 10 of 10 Search: Posts Made By: soggi_chicken
Forum: Dating 07-12-2006, 12:41 PM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
hmm...I should probably tell he parentals soon!...

hmm...I should probably tell he parentals soon! hahah it's so funny, I've had her over at my house and in my room loads but they have no idea! oopsie!
Forum: Dating 06-28-2006, 01:24 PM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
YES!!!! She's MINE!! hahahahahah I'm SO happy! We...

YES!!!! She's MINE!! hahahahahah I'm SO happy! We are officially going out! I could explode with happiness!! :D :D :D :D :D
Forum: Dating 06-15-2006, 12:50 PM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
Wowza! Because of my dear best friend, I know a...

Wowza! Because of my dear best friend, I know a load of *** dudes in my town! They're not really any different to the other guys I know except that they are a lot more open about things. They don't...
Forum: Dating 06-15-2006, 09:40 AM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
Haha, yeah, i always think that's funny! My best...

Haha, yeah, i always think that's funny! My best friend is ***, he's a legend! He's a dancer and Oh. My. God. He's AMAZING!! Haha, dunno why that popped to mind!
Forum: Dating 06-14-2006, 02:12 PM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
Haha, thanks! I like your wisdom! I'll do...

Haha, thanks! I like your wisdom! I'll do anything for her! Hahaha, I'm so in love! :D
Forum: Dating 06-14-2006, 01:50 PM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
Awwwwww! So cute!! I wish I could be sure of...

Awwwwww! So cute!!

I wish I could be sure of where I stand with my girl! It's just like being confused about a guy! Haha! :roll:
Forum: Dating 06-11-2006, 02:27 PM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
What are your main reasons for not coming out?...

What are your main reasons for not coming out? I'm seen as a hippie-nerd-thing in school, if I come out, I'll be kicked out of the changing rooms for gym and all that jazz... I think popularity is a...
Forum: Dating 06-10-2006, 10:32 AM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
Haha, woohoo! I knew I couldn't be alone! I'd say...

Haha, woohoo! I knew I couldn't be alone! I'd say I like guys:girls, 50:50...

My parents don't know yet! Well, they've probably guessed at this stage but we've never discussed it...

Have you guys...
Forum: Dating 06-04-2006, 11:27 AM
Replies: 48
Views: 8,809
Posted By soggi_chicken
Anyone Swing The Other Way?

Anyone on here bisexual, homosexual? I know most of you on here are about a year (or maybe two) too young to know for sure, but I didn't see this topic anywhere else so voila!

I'm bi, just to let...
Forum: Movie Reviews 03-05-2006, 09:29 AM
Replies: 15
Views: 7,266
Posted By soggi_chicken
Very good. But compared to The Nightmare Before...

Very good. But compared to The Nightmare Before Christmas, Big Fish or Edward Scissorhands, it's not Tim Burton's best work. Actually, compared to a lot of his work, it could have been better. Has a...
Search took 0.01 seconds.

 


© 2007 The Doll Palace