Add to Favorites  
    


Cartoon Dolls Community  - Doll forums and doll maker discussion boards Cartoon Dolls Community  - Doll forums and doll maker discussion boards Visit The Doll Palace - Where Cartoon Dolls Live

General Discussion Anything you want to talk about.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
(#391 (permalink))
Old
Miranda_'s Avatar
Miranda_ (Offline)
Forums Administrator
Site Admin
 
Posts: 151,195
Join Date: Dec 2004
Rating: 46 Votes / 5.00 Average
Default 07-21-2011, 05:35 PM

XD

Random; just remembered these songs I used to sing in the playground back when I was a kidlet at primary school. This one came to mind first; we used to sing it back when the first My Little Pony cartoon was on TV.

My little pony
Skinny and bony
Mental and spastic
That's why it's plastic

My little pony
Skinny and bony
Made out of rubber
And looks like a scrubber.


My little pony
Skinny and bony
Put it in bed, and pull off its head
My little pony is dead.


Also; clapping songs. Can't remember them all, but this was one.

Lucy had a baby
She called it Sonny Jim
She took it to the swimming baths
To see if it could swim
It swam to the bottom
It swam to the top
It swam round and round
So she pulled it by its
Co'cktail shandy
Four pence a glass
If you don't like it
Shove it up your
Ask no questions tell no lies
Ever seen a copper doing up his
Flies are a nuisance
Bugs are worse
That's the end of my silly verse.


Also; this is a bit before most of your time, but this was the alternate song for Dallas:

It's true, he's rich
His wife is a b*tch
They drive an expensive car
They live in Dallas
But they haven't got a palace
And that's the end so far.


Oh yeah; didn't sing this one, cuz of being English and not American, but saw this online and it made me giggle.

This land ain't your land
This land is my land
I got a shotgun
And you don't got one
I'll blow your head off
If you don't get off
This land was made for only me.


Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#392 (permalink))
Old
spirit_queen's Avatar
spirit_queen (Offline)
Forums Moderator
 
Posts: 55,804
Join Date: Jun 2007
Rating: 4 Votes / 4.75 Average
Default 07-21-2011, 06:01 PM

Songs we got in trouble for singing at my school...

Joy to the world,
Barney's dead.
We bar-be-cued his head!
Dont worry about his body,
we flushed it down the poty.
Round round it goes,
Round round it goes!
Round roundand round it goes!

Dashing through the snow
On a pair of broken skis
O'er the feilds we go
Crashing into trees
Ow-ow-ow
The snow is turning red
I think i'm gonna be dead
Will someone please call 911
Before i lose my head
Oooohhhhhh
Jingle bells jingle bells
Santa clause is dead
Rudolph got a twenty-two
And shot him in the head
Hey!
Barbie doll barbie doll
Tried to save his life
But mario and gi-joe
Stabbed her with a knife
Hey!

Combo of "Da Moose" and the Shark Song from summer camp as composed b two crazy boys at said camp...

Da Moose, Da Moose
Simmin' in da water
(echo)

Shark Attack!
Doot-doo, doot-doot doo doo!
Shark Attack!
Doot-doo, doot-doot doo doo!

Lost and antler,
Doot-doo, doot-doot doo doo!
Lost a foreleg,
Doot-doo, doot-doot doo doo!

Bleeding out,
Doot-doo, doot-doot doo doo!
CPR,
Doot-doo, doot-doot doo doo!

(speed up)
It's not working,
Doot-doo, doot-doot doo doo!
It's not working,
Doot-doo, doot-doot doo doo!

(slow WAAAAAAY down, make it sound dirge-like)
Gone to Moose-heaven
Doot-doo, doot-doot doo doo...
Gone to Moose-heaven
Doot-doo, doot-doot doo doo...


Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#393 (permalink))
Old
Miranda_'s Avatar
Miranda_ (Offline)
Forums Administrator
Site Admin
 
Posts: 151,195
Join Date: Dec 2004
Rating: 46 Votes / 5.00 Average
Default 07-21-2011, 06:13 PM

XD That's funny.

Songs we sang at end of term:

Build a bonfire
Build a bonfire
Put the teachers on the top
Stick the headmaster in the middle
And burn the flipping lot.


Of course, sometimes another word beginning with f was substituted... O_O

We break up
We break up
We don't care if the school blows up
No more English
No more French
No more sitting on the old school bench.

If your teacher interferes
Sit her down and box her ears
If that doesn't serve her right
Blow her up with dynamite.

Teacher, teacher I declare
I can see your underwear
Is it black or is it white?
Oh my god, it's dynamite!


Nope; kids of the 80s were nowhere near being innocent. XD

No more days at school
No more days of sorrow
No more days at this old dump
We won't be back tomorrow!


And this one we sang whenever we had to sing a certain song in Assembly. XD

He jumped from thirty thousand feet without a parachute
He jumped from thirty thousand feet without a parachute
He jumped from thirty thousand feet without a parachute
And he ain't gonna jump no more!

Glory, glory what a hell of a way to die!
Hanging from his braces with his feet up in the sky.
Gory, gory what a hell of a way to die!
And he ain't gonna jump no more!

He splatted on the pavement like a lump of strawberry jam
He splatted on the pavement like a lump of strawberry jam
He splatted on the pavement like a lump of strawberry jam
And he ain't gonna jump no more!

Glory, glory what a hell of a way to die!
Hanging from his braces with his feet up in the sky.
Gory, gory what a hell of a way to die!
And he ain't gonna jump no more!

When they told his wife she laughed and jumped for joy
When they told his wife she laughed and jumped for joy
When they told his wife she laughed and jumped for joy
And he ain't gonna jump no more!

Glory, glory what a hell of a way to die!
Hanging from his braces with his feet up in the sky.
Gory, gory what a hell of a way to die!
And he ain't gonna jump no more!

She put him on the mantelpiece for everyone to see
She put him on the mantelpiece for everyone to see
She put him on the mantelpiece for everyone to see
And he ain't gonna jump no more!

Glory, glory what a hell of a way to die!
Hanging from his braces with his feet up in the sky.
Gory, gory what a hell of a way to die!
And he ain't gonna jump no more!

He went all green and mouldy so she chucked him in the bin
He went all green and mouldy so she chucked him in the bin
He went all green and mouldy so she chucked him in the bin
And he ain't gonna jump no more!

Glory, glory what a hell of a way to die!
Hanging from his braces with his feet up in the sky.
Gory, gory what a hell of a way to die!
And he ain't gonna jump no more!


Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#394 (permalink))
Old
spirit_queen's Avatar
spirit_queen (Offline)
Forums Moderator
 
Posts: 55,804
Join Date: Jun 2007
Rating: 4 Votes / 4.75 Average
Default 07-21-2011, 06:15 PM

We had some sex-related songs in the 90s, too, but I can't remember 'em... not even enough to look 'em up, just to know that we sang them. There was a prostitute one, and then another one... can't remember, da.mn it...


Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#395 (permalink))
Old
Miranda_'s Avatar
Miranda_ (Offline)
Forums Administrator
Site Admin
 
Posts: 151,195
Join Date: Dec 2004
Rating: 46 Votes / 5.00 Average
Default 07-21-2011, 06:20 PM

Most I can remember are a bit too dirty to post; here's one that I remember singing:

We are the candy girls
We wear our hair in curls
We all wear dungerees
To show our sexy knees

I met the boy next door
He gave me fifty pee
To go behind a tree
And do the one two three

My mother was surprised
When she saw my belly rise
My father jumped for joy
It was a baby boy!




Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#396 (permalink))
Old
belladoggy's Avatar
belladoggy (Offline)
Senior Member
Hand Drawn
 
Posts: 1,169
Join Date: Feb 2007
Zodiac Sign: Capricorn
Rating: 2 Votes / 5.00 Average
Default 07-21-2011, 07:34 PM

I love songs like that! Brings me back to grade school...you didn't think kids in the 2000's were innocent either, did you? I definitely remember the Barney one. We used to sing the Shark Attack song at day camp all the time. And of course:

I said a boom-chick-a-boom
I said a Boom-chick-a-boom
I said a boom-a-chick-a-rock-a-chick-a-rock-a-chick-a-boom!
Uh huh
Alright
One more time now
Motor style
(replace boom with "vroom" and rock with "rev")
" "
Cleaning style
(replace boom with "broom" and chick-a-rock with "push-a-mop")
" "

Those are the only variations I can think of off the top of my head; it was a call and response game. So the leader would start and the whole group would repeat everything back to her, line by line.

We also had crude jokes at day camp...one of my faves:
A boy is in class and his teacher tells him to home over the weekend and learn some new words. So he goes home and his mother takes him to the airport where he learns the word "take-off". They then visit the zoo, where he sees many animals and learns the word "zebra". Finally, they visit a nursery and he learns the word "baby". The following Monday at school, the teacher asks him if he learned any new words and he smiles and nodes at her. She says, "Well? Let's hear them! What words did you learn this weekend?"
Grinning from ear to ear because he was so proud for learning so many words and was sure she would reward him for being such an excellent student, he replies, "Take-off zebra baby!"



Av/Sig set: Lovie
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#397 (permalink))
Old
Catlover642's Avatar
Catlover642 (Offline)
Senior Member
Hand Drawn
 
Posts: 3,228
Join Date: Mar 2007
Zodiac Sign: Leo
Rating: 11 Votes / 4.09 Average
Default 07-21-2011, 08:30 PM

Mostly I remember these clapping games:

I went to a Chinese resturant to buy a loaf of
Bread-bread-bread,
He asked me what my name was,
And this what I said-said-said:

My name is Eli Eli
Chickali Chickali
Pom pom poodles
Willy wally wiskers

Punch you in the stomach Oops! I'm sorry
I'm calling mommy, you'll be sorry

Beef roast beef! There's ketchup on my knee!

Here's the lemonade one:

Lemonade, crunchy ice, beat it once, beat it twice
Lemonade cruchy ice, beat it once, beat it twice
Turn around, touch the ground FREEZE!


Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#398 (permalink))
Old
belladoggy's Avatar
belladoggy (Offline)
Senior Member
Hand Drawn
 
Posts: 1,169
Join Date: Feb 2007
Zodiac Sign: Capricorn
Rating: 2 Votes / 5.00 Average
Default 07-21-2011, 08:56 PM

Oh! That clapping game reminds me of this one:

I don't wanna go to Mexico no more, more, more
There's a big fat police man at my door, door, door
He grabbed me by the collar; made me pay a dollar
I don't wanna go to Mexico no more, more, more.
Shame!


At least, I think that's what the last word is...the goal is to say it before your partner does...it's a little like the slapping game in that sense. (you know, where one person lays his palms face down over another's face up, and the person on the bottom tries to slap the person on top before he can pull away?)



Av/Sig set: Lovie
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#399 (permalink))
Old
Kiwi_Kat's Avatar
Kiwi_Kat (Offline)
Senior Member
Shuni
 
Posts: 482
Join Date: Jun 2008
Zodiac Sign: Pisces
Rating: Not Rated
Default 07-21-2011, 10:22 PM

Holy crap I remember Dah Moose!

This is one I'm pretty sure my brother made up, but alot of people I know sang this song after I told them.

Nuts. I like nuts. Walnuts, and peanuts, and coconuts.
Rats. I hate rats. Rats drive me nuts!
(Repeat over and over.)


NO SLEEP IN HEAVEN OR BETHLEHEM
"I feel you breathing... Everywhere...The rain, the hay... please. Please Wendela."
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
(#400 (permalink))
Old
belladoggy's Avatar
belladoggy (Offline)
Senior Member
Hand Drawn
 
Posts: 1,169
Join Date: Feb 2007
Zodiac Sign: Capricorn
Rating: 2 Votes / 5.00 Average
Default 07-21-2011, 10:46 PM

Hmm. Time to link out to a video. Anybody seen "Best In Show"? Christopher Guest is freakin' HILARIOUS!

I'm lost, I have no idea what Dah Moose is.

Katie, you must be so proud that since your last post about it, the number of Miss TDP dollmaker entries has risen from 2 to like, 6! Summer equals officially not ruined, by us anyway, .



Av/Sig set: Lovie
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




© 2007 The Doll Palace